Antwoord op veel gestelde vragen

Ik heb een BelBudget-abonnement bij KPN. Kan ik gebruikmaken van PriTell CPS?
Met een BeIBudget-abonnement kunt u geen gebruik maken van PriTell CPS. KPN Telecom heeft bij 

dit abonnement de aansluiting geblokkeerd voor alle carrierselect-codes. Met het BelBasis en BelPlus 

abonnement van KPN kunt u zonder problemen gebruikmaken van PriTell CPS.


Hoe betaal ik de gesprekkosten?
U belt onbeperkt voor 39,95 euro per maand en betaald maandelijks per automatische incasso.

Krijg ik ook een gespecificeerde factuur waarop mijn gesprekken staan?
Nee, wij versturen niet maandelijks een gratis gespecificeerde factuur. 

Op deze manier houdt Pritell de kosten laag en kunnen wij u blijvend lage tarieven blijven aanbieden. 

In de welkomstbrief ontvangt u van ons een inlogcode en wachtwoord waarmee u dan via internet

www.pritell.nl uw gemaakte gesprekken kunt nazien. 


Kan ik voor elk nummer gebruikmaken van PriTell CPS?
Met PriTell CPS kunt u vanaf uw vaste toestel bellen naar alle vaste en mobiele nummers in Nederland 

en in het buitenland. Gesprekken met speciale nummers, zoals 06760-, 0800-, 0900-, 0906, 0909-nummers, 

en telefoonverkeer met Maxers, Buzzers en semafoons worden door KPN afgehandeld en gefactureerd.

Kan ik via PriTell CPS ook faxen?
Ja, u kunt faxen verzenden via PriTell CPS.

Ik maak gebruik van ISDN. Kan ik dan ook gebruik maken van Pritell?
Ook indien u een ISDN aansluiting heeft, kunt u gebruikmaken van PriTell CPS. 

Vergeet niet om al uw telefoonnummers van ISDN bij ons aan te melden, dan bespaart u maximaal. 

Neem dan contact op met de klantenservice onder telefoonnummer 0900-Pritell.

Hoe is de overeenkomst te beëindigen?
U dient de overeenkomst schriftelijk te beëindigen.


Hoe het kan dat de maand die nog moet komen in rekening wordt gebracht?
U betaald alleen uw abonnement vooruit.

Kan de klant gebruik blijven maken van voicemail?
De klant kan geen gebruik maken van zijn voice-mail via Pritell.


Ik ga verhuizen. Moet ik iets doen?
Het enige wat u hoeft te doen is een verhuisbericht opsturen naar 

PriTell, Postbusnummer 60310, 1320 AJ Almere. 

Vergeet niet uw nieuwe telefoon-nummers, te vermelden, indien u die als gevolg 

van de verhuizing gekregen hebt.

Voor eventuele andere vragen kunt u bellen naar PriTell Helpdesk 

Bel 0900-Pritell  (0900-7748355) of verstuur een e-mail naar onze 

klantenservice : info@pritell.nl